- 0
- 1
Olive Media otwiera dział personal branding. Doradcą strategicznym zostaje Wojciech Kardyś
Agencja komunikacji 360° Olive Media tworzy wyspecjalizowany dział personal brandingu. Zespół ekspertów skupi się na budowaniu silnych i autentycznych marek osobistych prezesów, liderów opinii oraz ekspertów branżowych. Za doradztwo strategiczne dla klientów w zakresie obecności na LinkedInie odpowiadać będzie Wojciech Kardyś, a w mediach tradycyjnych – Olivia Drost.
Do tej pory budowanie wizerunku osób publicznych było częścią szerszych działań zespołów public relations oraz social media. Od maja w Olive Media działa jednostka, której jedynym celem będzie wspieranie klientów w osiągnięciu pozycji eksperta i lidera w swojej branży. Dział personal branding zajmie się kompleksową obsługą marek osobistych, w tym profesjonalnym prowadzeniem profili w mediach społecznościowych. Szczególny nacisk położy na LinkedIn oraz pozycjonowanie eksperckie w mediach biznesowych i branżowych.
Doradcą strategicznym nowego działu został Wojciech Kardyś, partner agencji
To ekspert w dziedzinie komunikacji internetowej oraz personal brandingu. W 2024 r. zajął 6. miejsce w rankingu najbardziej zasięgowych twórców na LinkedInie. Wyprzedzili go tylko Dr Maciej Kawecki, Rafał Brzoska, Szymon Szczesniak, Michał Sadowski oraz Martyna Wojciechowska. Kardyś będzie odpowiedzialny za:
- budowanie strategii komunikacji dopasowanych do indywidualnych celów i wartości klienta,
- szkolenia z zakresu budowania marki osobistej.
– Możliwość tworzenia działu personal branding to dla mnie oczywisty krok w karierze, która trwa od ponad dziesięciu lat. Osobiście uważam, że ten nowy dział w Olive Media może zrewolucjonizować branżę komunikacji w Polsce. Dlaczego? Bo jest zauważalny trend w social mediach. Widzimy, że użytkownicy, klienci, internauci ufają zdecydowanie bardziej człowiekowi, nie marce. Zostało to też zauważone przez innych – również top management (w końcu!).
My chcemy być liderem tej nowej gałęzi komunikacyjnej. Chcemy ją sprofesjonalizować. Chcemy wskazać kierunek. Mamy ogromne kompetencje socialmediowe (i to nie tylko LinkedIn), ale też i PR-owe. Są one niezbędne w szerokich działaniach personal brandingowych – zaznacza Wojciech Kardyś. – Wspólnie będziemy dążyć do tego, aby nasi klienci byli nie tylko widoczni w przestrzeni publicznej, ale przede wszystkim postrzegani jako liderzy opinii w swoich dziedzinach. Zrobimy z nich socialmediowych kozaków. Już moja w tym głowa – zapowiada.
Zespół personal branding w Olive Media rozpoczyna działalność z początkiem maja
Agencja prowadzi rekrutację specjalistów zainteresowanych pracą z inspirującymi osobistościami i tworzeniem przełomowych strategii komunikacji.
– Jako była dziennikarka wiem, jak ważną rolę w kształtowaniu eksperckości odgrywają również media tradycyjne. Najlepiej poprowadzone social media nie wystarczą, by uzyskać pewne uznanie, szczególnie w biznesie. Wywiad w jakościowym tytule biznesowym czy wypowiedź ekspercka w branżowym artykule to taka wisienka na torcie. Dodaje wiarygodności i zaufania – dodaje Olivia Drost, CEO Olive Media.

Wojciech Kardyś, Olivia Drost – Olive Media