Olimpijski ambush marketing marki Nike (wideo)
  • 1
  • 1
25.07.2012

Olimpijski ambush marketing marki Nike (wideo)

W najnowszej reklamie Nike występują sportowcy amatorzy uprawiający sport w różnych miejscach opatrzonych nazwą „Londyn”. Reklama przekazuje ideę, że to, co najbardziej liczy się w sporcie, nie zdarzy się podczas olimpiady, a najbardziej godnymi podziwu sportowcami są amatorzy. Uważa się, że kampania Nike wyraźnie została stworzona po to, by firma mogła czerpać korzyści z olimpijskiej gorączki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

telek

12 lat temu

ceremonia otwarcia olimpiady

25 lipca – w tym samym dniu odbędzie się również ceremonia otwarcia olimpiady?!?!?!?

Rozwiń komentarze

24 lipca 2012