Olga Borys i Wojciech Majchrzak w kampanii marki Aegon (wideo) - Marketing przy Kawie
Olga Borys i Wojciech Majchrzak w kampanii marki Aegon (wideo)
  • 1
  • 1
13.02.2017

Olga Borys i Wojciech Majchrzak w kampanii marki Aegon (wideo)

Marka Aegon rozpoczęła kampanię, która ma wspierać jej nowe pozycjonowanie na rynku ubezpieczeniowym i budować świadomość w Polsce. Twarzami działań reklamowych zostali Olga Borys i Wojciech Majchrzak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2017

Polacy naprawiają nowe samochody w autoryzowanych stacjach, starsze samodzielnie. Badanie Millward Brown

Polscy kierowcy w samochodach najczęściej naprawiają hamulce. Dotyczy to co piątego pojazdu. Równie często wymieniane są żarówki (19 proc.) – wynika z badania „Autowybory Polaków”, zrealizowanego przez Millward Brown na zlecenie Exact Systems. Im młodszy samochód, tym większa skłonność właściciela do naprawy w autoryzowanych salonach. Najstarsze auta właściciele często naprawiają sami (38 proc.).

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2017

Walentynki – święto miłości czy zakupów? Badanie IRCenter

Temat walentynek przewija się w polskim Internecie przez cały rok. Użytkownicy już od marca mają nadzieję, że przyszłoroczne święto wreszcie będą mogli spędzić z partnerem lub partnerką. Spędzenie walentynek z drugą połówką to jedno z postanowień noworocznych. Firma IRCenter sprawdziła, co ten dzień oznacza dla internautów – gdzie, z kim i w jaki sposób spędzą go użytkownicy mediów społecznościowych?