Old Spice i Netflix przygotowały dezodoranty z okazji premiery „Wiedźmina”
  • 1
  • 1
20.12.2021

Old Spice i Netflix przygotowały dezodoranty z okazji premiery „Wiedźmina”

Old Spice przy okazji premiery drugiego sezonu „Wiedźmina” na Netflixie wystartował z kampanią reklamową nawiązującą do serialowego świata. Marka we współpracy z platformą streamingową stworzyła reklamę zatytułowaną „Oda do zapachu”. Przygotowała też limitowaną serię zapachów.

Spot przedstawia bohatera prowadzącego gospodę w pierwszym sezonie serialu. Wraz z przebywającymi w niej gośćmi śpiewa pieśń o tym, jak wszystko źle pachnie w świecie, w którym nie wynaleziono jeszcze dezodorantu Old Spice.

W ramach współpracy powstało sześć zapachów nawiązujących do serialu. Trzy z nich określane są jako przyjemne:

  • Zapach niespodzianki,
  • Pod pachami Yennefer,
  • Blaviken

Są też trzy zapachy dość dyskusyjne:

  • Płotka,
  • Woda po kąpieli Geralta,
  • Zwłoki Kikimory

Dezodoranty dostępne są na stronie WWW marki do wyczerpania zapasów. Mogą je zdobyć ci, którzy rozwiążą quiz. Dla tych, dla których nie wystarczy produktów, przygotowano 1000 kart kolekcjonerskich „potrzyj i powąchaj”.

Old Spice stworzył też niestandardowego chatbota na Reddicie: to R/SmellyBardBot. Naśladuje on Jaskra z sagi Andrzeja Sapkowskiego. AI pomaga botowi podsuwać dowcipy użytkownikom, którzy wchodzą z nim w interakcję, dyskutując o serialu.

Źródło: www.marketingdive.com

  • 1
Old Spice i Netflix

Old Spice i Netflix we wspólnej kampanii z okazji premiery „Wiedźmina”

Jagoda

1 miesiąc temu

szkoda że to akcja tylko na Amerykę...

20 grudnia 2021

17 grudnia 2021

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
17.12.2021

Ruszyła linia pomocy oraz kampania Sexed.pl o przemocy w związkach

25 listopada przypadał Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet i początek obchodów 16 Dni przeciwko Przemocy ze względu na Płeć. W związku z tym wystartowała kampania organizacji Sexed.pl, założonej przez modelkę Anję Rubik. Zwraca uwagę na problem przemocy w bliskich związkach oraz zachęca do sięgania po pomoc – zarówno osoby doświadczające przemocy, jak i te, które ją stosują.