Old Spice i Netflix przygotowały dezodoranty z okazji premiery „Wiedźmina”
  • 1
  • 1
20.12.2021

Old Spice i Netflix przygotowały dezodoranty z okazji premiery „Wiedźmina”

Old Spice przy okazji premiery drugiego sezonu „Wiedźmina” na Netflixie wystartował z kampanią reklamową nawiązującą do serialowego świata. Marka we współpracy z platformą streamingową stworzyła reklamę zatytułowaną „Oda do zapachu”. Przygotowała też limitowaną serię zapachów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51881 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jagoda

7 miesięcy temu

szkoda że to akcja tylko na Amerykę...

 

20 grudnia 2021

17 grudnia 2021

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
17.12.2021

Ruszyła linia pomocy oraz kampania Sexed.pl o przemocy w związkach

25 listopada przypadał Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet i początek obchodów 16 Dni przeciwko Przemocy ze względu na Płeć. W związku z tym wystartowała kampania organizacji Sexed.pl, założonej przez modelkę Anję Rubik. Zwraca uwagę na problem przemocy w bliskich związkach oraz zachęca do sięgania po pomoc – zarówno osoby doświadczające przemocy, jak i te, które ją stosują.