Okładki „Przekroju” najbardziej erotyczne w pierwszym półroczu 2011 roku
  • 0
  • 3
8.07.2011

Okładki „Przekroju” najbardziej erotyczne w pierwszym półroczu 2011 roku

Z badania przeprowadzonego przez agencję Multi Communications wynika, że „Przekrój” jest tym spośród tygodników, na którego okładkach najczęściej występują słowa o znaczeniu erotycznym. Najwięcej obrazów o znaczeniu erotycznym znajduje się na okładkach „Polityki” oraz również „Przekroju”.

 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2011

Wydarzenie dla przedstawicieli samorządów na Targach Event 2011

Jak zadbać o swój wizerunek, zanim dziennikarze przydzielą nas do określonej kategorii? W jaki sposób osiągnąć cel w zgodzie z potrzebami mieszkańców regionu? Jakie są pozytywne wzorce zachowań przedstawicieli władz samorządowych, jakie zaś postawy są zdecydowanie niewłaściwe? Jaki jest ich wpływ na postrzeganie regionu? Na takie i podobne pytania można będzie znaleźć odpowiedź na specjalnej konferencji organizowanej przez ZFPR „Biznes i samorząd – skuteczna promocja regionu”. Konferencja odbędzie się drugiego dnia Targów Event – 6 października.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2011

Guinness i Kilkenny powiększą ofertę Grupy Żywiec

W samym szczycie sezonu Grupa Żywiec dołączy najbardziej znane piwa Irlandii – Guinness oraz Kilkenny Red. Od początku lipca br. potentat polskiego rynku piwa dostarcza dumę Zielonej Wyspy do sklepów detalicznych, super- i hipermarketów, hurtowni oraz pubów i restauracji. To kolejna odpowiedź firmy dystrybuującej m.in. Żywca, Heinekena, Paulanera i Desperadosa na potrzeby zgłaszane przez polskich konsumentów złocistego trunku.