Ojcowie, którzy bawią się Barbie, w kampanii firmy Mattel (wideo)
  • 1
  • 1
13.02.2017

Ojcowie, którzy bawią się Barbie, w kampanii firmy Mattel (wideo)

Firma Mattel w ramach kampanii „Możesz być, kim chcesz” przedstawiła spot „Tata bawi się Barbie”. Krótki film pokazuje, jak istotna jest rola ojca w życiu córki oraz jak wspólna zabawa pobudza wyobraźnię i zachęca dziewczynki do snucia marzeń oraz do wiary we własne możliwości. Przekłada się to na pewność siebie i sukcesy w dorosłym życiu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2017

Polacy naprawiają nowe samochody w autoryzowanych stacjach, starsze samodzielnie. Badanie Millward Brown

Polscy kierowcy w samochodach najczęściej naprawiają hamulce. Dotyczy to co piątego pojazdu. Równie często wymieniane są żarówki (19 proc.) – wynika z badania „Autowybory Polaków”, zrealizowanego przez Millward Brown na zlecenie Exact Systems. Im młodszy samochód, tym większa skłonność właściciela do naprawy w autoryzowanych salonach. Najstarsze auta właściciele często naprawiają sami (38 proc.).