Ogólnopolskie degustacje serów WARMIA
  • 0
  • 1
8.01.2007

Ogólnopolskie degustacje serów WARMIA

Agencja PARTNER ASM wygrała konkurs ofert na obsługę w zakresie organizacji promocji sprzedaży marki Warmia z portfolio Polmlek Olsztyn Sp. z o.o. To kolejny klient z sektora nabiałowego w rękach PARTNER ASM. Degustacje realizowane przez agencję PARTNER ASM objęły swoim zasięgiem sieci Tesco, Hypernova, Kaufland, Carrefour, Real, Selgros, Auchan, Makro oraz Geant. Akcja miała charakter ogólnopolski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2007

Mobile IT Group Poland wprowadzi dwie nowe marki: AdBasic i Payperclick

Mobile IT Group Poland planuje wprowadzenie dwóch nowych marek w I półroczu 2007 roku. Rok 2006 dla krakowskiej spółki był bardzo owocny. Flagowa marka Badzpierwszy.pl (www.badzpierwszy.pl) umocniła swoją pozycję, stając się czołowym graczem na polskim rynku pozycjonowania. Wprowadzona w IV kwartale marka SEO Marketing (www.seomarketing.pl), jako jedyna tego typu usługa w Polsce szybko zdobyła sobie uznanie Klientów.