Ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy (wideo)
  • 2
  • 0
10.01.2017

Ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy (wideo)

W pierwszej połowie stycznia rozpocznie się emisja spotów marki Zagrodowy, należącej do firmy Sedar. Reklamy podkreślają główne wyróżniki kurczaków oferowanych przez markę.

Kampania „Zagrodowy – wielki kurczak z małej zagrody” potrwa do końca lutego. W stacjach telewizyjnych Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz w kanałach tematycznych Polsatu, TVN i TVP pojawią się spoty 15- i 30-sekundowe.

W reklamach akcentowane jest pochodzenie kurczaka z małych, rodzinnych gospodarstw na polskiej wsi oraz dostęp do zagrody na świeżym powietrzu. Podkreślane jest także naturalne pożywienie bez GMO oraz chów bez antybiotyków.

  • Kreacja spotów: Hi.advertising/Arip Nex
  • Produkcja: Flota Filmowa
  • Działania PR: Quality Public Relations
  • Planowanie i zakup mediów: Codemedia

10 stycznia 2017

9 stycznia 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2017

Maksymalna kara od UOKiK dla Telefonii Polskiej Razem za podszywanie się pod innych operatorów

Spółka PGT, która działa pod nazwą handlową Telefonia Polska Razem, wprowadzała w błąd. Podawała się za dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego, oferując zmianę warunków umowy. W rzeczywistości konsumenci podpisywali umowy z nowym operatorem. UOKiK po raz pierwszy w swojej historii nałożył maksymalny wymiar kary za praktyki godzące w słabszych uczestników rynku – firma ma zapłacić 1,97 mln zł.

Reklama
Reklama