Ogólnopolska Kampania Edukacyjna Zdrowe Zatoki
  • 0
  • 1
23.05.2006

Ogólnopolska Kampania Edukacyjna Zdrowe Zatoki

22 maja br. rusza czwarta edycja Ogólnopolskiej Kampanii Edukacyjnej „Zdrowe Zatoki”, wskazująca na możliwości wczesnego rozpoznawania bólów zatok – głównego objawu zapalenia zatok oraz sytuacji w jakich ten ból się nasila.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2006

adidas prezentuje 32 modele butów piłkarskich w barwach narodowych każdej z reprezentacji

Firma adidas, jedyny sportowy Oficjalny Partner, Sponsor i Dostawca Sprzętu FIFA World Cup 2006 prezentuje kolejny z serii specjalnych produktów przygotowanych na Mundial. +F50 Tunit 32 to seria 32 modeli butów piłkarskich, inspirowanych barwami narodowymi mundialowych drużyn. Reprezentacji każdego kraju poświęcono osobny model buta, nawiązujący w designie do narodowych barw i symboli. W polskim biało-czerwonym modelu zagra Jacek Krzynówek.