- 0
- 2
Ogłoszono jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe, pokieruje pracami jury 26. edycji konkursu Effie Awards Poland. W tym roku blisko 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu, reklamy, mediów i biznesu będzie oceniać najskuteczniejsze kampanie na polskim rynku.
– Jestem zaszczycona, że mogę przewodniczyć jury Effie Awards Poland 2025. Przez wiele lat jako marketerka byłam jurorką tego konkursu, również w edycji europejskiej czy globalnej. Wspaniale będzie ponownie udać się w podróż po najbardziej innowacyjnych i efektywnych kampaniach marketingowych!
Bardzo się cieszę, że tegoroczny skład jury to wyjątkowa mieszanka doświadczeń i profesjonalizmu! Jestem przekonana, że zaowocuje to ciekawymi obradami, w efekcie których nagrodzimy najlepsze kampanie. Mam nadzieję podzielić się swoim doświadczeniem zarówno marketingowym, jak i biznesowym. Liczę, że ta podwójna perspektywa, to „bycie po dwóch stronach lustra” okaże się przydatne dla jurorów – mówi Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe.
Jako przewodnicząca jury Marta Życińska będzie:
- nadzorować przebieg całego procesu jurorskiego,
- wspierać liderów grup jurorskich,
- czuwać nad zachowaniem najwyższych standardów oceny.
Będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions. Skład jury tej 14 grupy poznamy niebawem.
Niemal 200-osobowe jury złożone z ekspertek i ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia nadesłane w 27 kategoriach komunikacyjnych. Jury obradować będzie cały wrzesień. Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się w tym roku 3 listopada w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Role przewodniczących poszczególnych grup jurorskich Effie Awards Poland 2025 przyjęli:
Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
Anna Dzierzędzka, media & TCP director, CE PepsiCo
Grupa II: Beauty & Care, Medicines & Supplements
Piotr Gąsienica-Daniel, dyrektor strategii, One Eleven
Grupa III: Consumer Goods, Services
Marta Ulman, senior marketing & brands manager, Grupa Pracuj
Grupa IV: B2B, Finance & Insurance
Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu, Doświadczeń Klienta i Zaangażowania Społecznego, Bank BNP Paribas
Grupa V: Entertainment, Gaming, Influencers & Social Platforms
Paweł Mrugacz, marketing director, The Walt Disney Company
Grupa VI: Launch, Retail & Marketplaces
Paweł Gala, CEO Wavemaker
Grupa VII: Non-Profit, Public & Political Service
Antoni Trela, partner, Partner CPC Brand Consultants
Grupa VIII: Particular Audience & Targeting, Young
Anna Żabczak, zastępca dyrektora marketingu beverage, Grupa Maspex
Grupa IX: Branded Content, Brand Experience
Paulina Rekosz, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience, T-Mobile
Grupa X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media i managing director MediaPlus
Grupa XI: Relaunch & Defend
Agnieszka Kwaśniewska, chief strategy officer, Saatchi & Saatchi
Grupa XII: Long Term
Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej, Orange Polska
Grupa XIII: ESG, PR & Employer Branding
Tomasz Alberski, managing partner, K+Group
Pełny skład Jury Effie Poland 2025 można poznać na https://awards.effie.pl/konkurs/jury
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2024 – 31.03.2025 r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa audytor konkursu, firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Zgłoszenia można nadsyłać tylko do 7 lipca. Marketing przy Kawie jest w gronie patronów medialnych konkursu.

Przewodniczący grup jurorskich w Effie Awards Poland 2025