Oglądalność „Wiadomości” wyraźnie skorelowana z preferencjami wyborczymi Polaków – analiza MEC
  • 0
  • 2
13.05.2016

Oglądalność „Wiadomości” wyraźnie skorelowana z preferencjami wyborczymi Polaków – analiza MEC

Agencja MEC przeanalizowała wyniki oglądalności „Wiadomości” TVP w kwietniu w poszczególnych województwach Polski i zestawiła je z wynikami ostatnich wyborów parlamentarnych. Dynamika spadku udziału programu jest wyraźnie większa w regionach o dużym poparciu dla PO, a często mniejsza tam, gdzie największą popularnością cieszył się PiS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 maja 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

9 błędów podczas projektowania opakowań – sprawdź, czy je popełniasz

„Opakowanie sprzedaje” to często powtarzana teza, z którą zgadza się większość brand managerów. Choć jest ona słuszna, to najczęściej mylnie jest utożsamiana wyłącznie z opakowaniami jednostkowymi produktów, np. czekolad czy jogurtów. Tymczasem to, w jaki sposób prezentuje się produkt na półce, bardzo często zależy od opakowania zbiorczego. Jego ulepszenie może mieć znaczny wpływ na sprzedaż!
(Artykuł promocyjny)

12 maja 2016