Oglądalność TV Puls rośnie
  • 0
  • 1
5.05.2011

Oglądalność TV Puls rośnie

Wyniki oglądalności telewizji Puls były w kwietniu o 6,79 proc. wyższe w porównaniu do 2010 roku. W grupie 4+ stacja osiągnęła 1,73 proc. W ciągu dwóch lat (od stycznia 2009 roku do stycznia 2011 roku) oglądalność stacji wzrosła o 234 proc..

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2011

Rafał Szysz i Roman Jędrkowiak nie stworzą związku reklamodawców

Rafał Szysz i Roman Jędrkowiak, twórcy idei związku reklamodawców Advertisers.PL, zawiesili czasowo wszelkie działania związane z tą inicjatywą. Podobne organizacje od lat funkcjonują w wielu krajach Europy i świata, zrzeszając od kilkudziesięciu do kilkuset członków. Mają wpływ na kształtowanie rynku reklamy zarówno na poziomie narodowym, jak i międzynarodowym. Wśród firm działających na polskim rynku pomysł nie spotkał się jednak z zainteresowaniem wystarczającym do realizacji założonych celów.