Oglądalność igrzysk olimpijskich w Polsce: analiza
  • 0
  • 2
2.08.2012

Oglądalność igrzysk olimpijskich w Polsce: analiza

Pierwsze dni olimpijskich zmagań pokazują, że pomimo braku większych sukcesów Polaków transmisje z olimpiady cieszą się nad Wisłą dużym zainteresowaniem – wynika z analizy przygotowanej przez Jakuba Radziwilskiego z Universal McCann.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2012

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2012

„Przyszło świeże” – ekologiczna kampania reklamowa sieci sklepów IKEA

IKEA Targówek 1 sierpnia rozpoczęła w Warszawie ekologiczną kampanię reklamową. Podczas akcji zostaną wykorzystane m.in. gigantyczne meble z trawy, „rosnące” billboardy, hasła reklamowe „wyczyszczone” na ulicach oraz kiełkujące ulotki. Przez cały czas trwania akcji rośliny znajdować się będą pod stałą opieką ogrodnika, a po jej zakończeniu na powrót trafią do naturalnej gleby. Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców Warszawy do odwiedzenia sklepu na Targówku.