Ogilvy & Mather i Cheil z nagrodami w Cannes. Nominacje dla Walk Creative i 180Heartbeats + Jung von Matt
  • 0
  • 1
17.06.2014

Ogilvy & Mather i Cheil z nagrodami w Cannes. Nominacje dla Walk Creative i 180Heartbeats + Jung von Matt

Dwie polskie kampanie zostały nagrodzone na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2014 w kategorii PR. Ogilvy & Mather otrzymała Srebrnego Lwa, Cheil brązowego. W kategorii Design nominowano Walk Creative Warsaw, a szansę na nagrodę w kategorii Cyber ma 180Heartbeats + Jung von Matt Warsaw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 czerwca 2014

16 czerwca 2014