Oferta najmu długoterminowego Škody w kampanii „Czas na relaks”
  • 1
  • 3
29.08.2022

Oferta najmu długoterminowego Škody w kampanii „Czas na relaks”

Kampania „Czas na relaks ze Škoda Najem All Inclusive” promuje ofertę najmu długoterminowego. Jej motywem przewodnim jest brak zmartwień. Działania są prowadzone w telewizji i digitalu.

Spot wideo obrazowo wyjaśnia, co daje użytkownikom oferta najmu długoterminowego w usłudze all inclusive. Nie muszą martwić się o auto i mają czas dla siebie. Lektor komentuje: „Ty masz przyjemność korzystania z nowego samochodu i czas na wszystko, co ważne, a my dbamy o całą resztę”.

Usługa all inclusive zapewnia obsługę serwisową, ubezpieczenie auta i całodobowe wsparcie assistance. W kampanii marka stawia na zbudowanie świadomości oferty wśród konsumentów. Według badania przeprowadzonego przez Opinia24 na zlecenie Škody 78 proc. Polaków do tej pory nie spotkało się z ofertą najmu długoterminowego aut dla klientów indywidualnych.

– Wzięliśmy pod uwagę zmieniające się zachowania klientów. Obserwowany przez nas trend to chęć wiązania się z autem na krótszy termin. Wiele osób, zamiast kupować samochód, woli z niego po prostu korzystać – mówi Łukasz Matyla, kierownik zespołu ds. komunikacji i CRM Škody.

Kampania realizowana jest w telewizji, digitalu i kanałach social media marki. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media. Na stronie SkodaNajem.pl dostępne są wszelkie informacje o usłudze.

  • 3
Škoda przedstawia, czym jest jej oferta najmu długoterminowego

Škoda przedstawia, czym jest jej oferta najmu długoterminowego

Škoda przedstawia, czym jest jej oferta najmu długoterminowego
Škoda przedstawia, czym jest jej oferta najmu długoterminowego

29 sierpnia 2022