„Odwrócony świat” zrealizuje ANDO - Marketing przy Kawie
„Odwrócony świat” Fundacji Avalon zrealizuje ANDO
  • 0
  • 1
18.08.2024

„Odwrócony świat” Fundacji Avalon zrealizuje ANDO

Fundacja Avalon, jedna z większych organizacji pożytku publicznego wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore w Polsce, rozstrzygnęła przetarg na realizację swojej siódmej kampanii. Jej roboczy tytuł to „Odwrócony świat”. Realizatorem zostanie Agencja Nie Do Ogarnięcia (ANDO).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 sierpnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
18.08.2024

Handel odczuwa mniejsze wydatki Polaków. Dwa razy więcej firm obawia się spadku sprzedaży niż jej wzrostu

Najnowszy Barometr EFL (Europejskiego Funduszu Leasingowego, należącego do Grupy Crédit Agricole) wskazuje na kontynuację pesymistycznych nastrojów w handlu. Subindeks dla tego sektora na III kwartał 2024 r. wyniósł 47,7 pkt., o 0,4 pkt. mniej kw./kw. Jest to trzeci spadek wartości wskaźnika z rzędu. Zdecydowanie więcej firm prognozuje spadek sprzedaży niż jej wzrost (20% vs. 8%). Podobne opinie dotyczą płynności finansowej. Ostatni raz sektor handlowy przekroczył próg 50 pkt. w ostatnim kwartale 2021 r. i w opinii ekspertów EFL nic nie zapowiada, aby miało się to zmienić w tym roku.

14 sierpnia 2024

  • 0
  • 1
  • 0
14.08.2024

CPS GfK: rynek produktów z licencjonowanymi grafikami wart już prawie pół miliarda złotych

Rynek produktów FMCG z licencjonowanymi grafikami postaci z bajek, filmów i seriali dalej rośnie. W okresie od maja 2023 r. do kwietnia 2024 r. wartość tego segmentu zbliża się do 482 mln zł. Oznacza to wzrost o ponad 17 p.p. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Dynamiczny wzrost tego rynku pokazuje, jak istotna jest strategia wykorzystania popularnych postaci w marketingu FMCG. Takie dane płyną z najnowszych analiz CPS GfK.