Odnowiony wizerunek marki Siemens - Marketing przy Kawie
Odnowiony wizerunek marki Siemens
  • 0
  • 1
2.04.2007

Odnowiony wizerunek marki Siemens

Marka Siemens ujednoliciła zasady komunikacji wizualnej w całym koncernie. Dotychczas różne branże Siemensa na całym świecie posługiwały się swoimi własnymi layoutami. Od teraz dzięki standaryzacji wszystkie branże koncernu oraz spółki mu podlegające posiadają wspólne wytyczne dotyczące wizualizacji. Od stycznia 2007 obowiązującym kolorem logo jest Siemens petrol, czyli niebieskozielony.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56524 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 kwietnia 2007

1 kwietnia 2007