„Odłóż smartfon, wyjdź na rower!” – kampania promocyjna Małopolski
  • 0
  • 3
7.06.2017

„Odłóż smartfon, wyjdź na rower!” – kampania promocyjna Małopolski

Ruszyła kampania społeczno-promocyjna „Małopolska na rowery”. Ma zachęcać do aktywności, promować jazdę na rowerze jako alternatywę wobec spędzania czasu wolnego przy komputerze, tablecie czy smartfonie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.06.2017

Polacy podchodzą z optymizmem do zakupów i finansów osobistych – raport Nielsena

Wyjątkowy dla rynku konsumenckiego rok 2016, wzrost sprzedaży produktów FMCG, rosnący optymizm Polaków co do sytuacji finansowej i skłonności do wydawania pieniędzy, bardzo dobre odczucia w zakresie perspektyw na rynku pracy – wszystko to składa się na obraz zadowolonego polskiego konsumenta. Wyniki raportu Nielsena za 2016 r. i okres styczeń–kwiecień 2017 potwierdzają mocną pozycję polskiego rynku FMCG w Europie.