„Odlotowy konkurs letni” ISIC, Centralwings i Almaturu
  • 0
  • 1
8.09.2005

„Odlotowy konkurs letni” ISIC, Centralwings i Almaturu

Zakończył się „Odlotowy konkurs letni” organizowany przez międzynarodową kartę studencką ISIC we współpracy z Centralwings oraz Almaturem. Jest to pierwszy z serii konkursów organizowanych dla posiadaczy międzynarodowej karty studenckiej ISIC. Konkurs trwał od 15 lipca do 15 sierpnia. Uczestnicy mieli za zadanie wykazać się znajomością nowych destynacji polskiego taniego przewoźnika lotniczego Centralwings. Spośród prawidłowych odpowiedzi, stanowiących blisko 90% zgłoszeń konkursowych, jury wylosowało 5 zwycięzców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53988 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2005

„Razem możemy więcej” - widowisko muzyczne Kredyt Banku i Grupy Warta

Kayah, Krzysztof Kiljański, Barbara Melzer i Michał Milowicz, to tylko niektóre z gwiazd, jakie będzie można zobaczyć 6 września 2005 w Teatrze Wielkim w prapremierowym spektaklu muzycznym „Razem możemy więcej”. Spektakl ten nie powstałby, gdyby w jego realizację nie zaangażowali się dwaj partnerzy w biznesie: Kredyt Bank i Grupa Warta. Firmy w ten nietypowy sposób postanowiły uczcić zacieśnienie wzajemnej współpracy. Zaletą widowiska będą nietypowe aranżacje znanych utworów i dynamiczne choreografie. Słowa do tytułowej piosenki napisał Jacek Cygan.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2005

Agencja Wizard promotorem kultury i regionów

Agencja reklamowa Wizard przygotowała graficzną oprawę Europejskich Dni Dziedzictwa na Mazowszu. To prestiżowe wydarzenie kulturalne jest organizowane od 13 lat z inicjatywy Rady Europy. W innych krajach podczas Dni Dziedzictwa tłumy odwiedzają muzea, skanseny i inne miejsca, otwarte specjalnie na tę okazję. W Polsce akcja dopiero zdobywa swoją renomę. Dlatego, już po raz trzeci z rzędu, o wsparcie promocji Dni Dziedzictwa została poproszona agencja reklamowa Wizard, która jednocześnie jest jednym ze sponsorów wydarzenia.