Samsung Bespoke Jet jako mistrz biforów i afterów - Marketing przy Kawie
Odkurzacz Samsung Bespoke Jet jako mistrz biforów i król afterów
  • 0
  • 2
6.11.2024

Odkurzacz Samsung Bespoke Jet jako mistrz biforów i król afterów

Kampania „Bespoke Jet – Mistrz biforów. Król afterów” ma pokazać, jak odkurzacz Samsunga radzi sobie przed przybyciem gości oraz po imprezie.

Sprzątanie przed czy po domówce rządzi się swoimi prawami – ma być szybko, łatwo, wygodnie i skutecznie. W skrócie, odkurzacz musi być mocny. Kampania podkreśla, że Samsung Bespoke Jet AI, oferujący moc ssącą do 280 W, pozwala na szybkie sprzątanie przed, po, lub nawet w trakcie imprezy.

Na start kampanii marka zaprasza do udziału w konkursie. Chodzi o pokazanie w rolce w social media przygotowań do imprezy lub sprzątania po niej, inspirując się funkcjami Bespoke Jet. Można to zrobić za pomocą zdjęcia, filmu, gifa lub wykorzystania efekt time lapse. Ważne, żeby pokazać bifor i after. Następnie należy:

  • dodać komentarz, który wyjaśni, która z funkcji tego odkurzacza ułatwiłaby sprzątanie przed lub po domówce;
  • oznaczyć pracę hasztagami #mistrzbiforow #krolafterow #bespokejet #KonkursSamsung oraz @samsungpolska.

Termin: od 6 do 30 listopada 2024 r.

Kampania obejmuje także materiały promocyjne m.in. na platformach społecznościowych. Zaplanowane są współprace mediowe i influencerskie oraz kampania w przestrzeni miejskiej (OOH) na citylightach.

  • 2
Kampania Samsunga „Bespoke Jet – Mistrz biforów. Król afterów”

Kampania Samsunga „Bespoke Jet – Mistrz biforów. Król afterów”

Samsung Bespoke Jet

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 listopada 2024

5 listopada 2024