Odkodowany hit Lotto Ekstraklasy: sponsorzy uzyskali 2,5 mln zł wartości mediowej
  • 0
  • 7
21.03.2018

Odkodowany hit Lotto Ekstraklasy: sponsorzy uzyskali 2,5 mln zł wartości mediowej

Mecz 28. kolejki piłkarskiej Lotto Ekstraklasy pomiędzy Legią Warszawa a Wisłą Kraków obejrzało łącznie 252,8 tys. widzów (Canal+, Canal+1, Canal+Sport2). Pozwoliło to wygenerować wartość mediową dla sponsorów opiewającą na 2,5 mln zł. Podczas spotkania prezentowane były 32 marki – pokazuje analiza firmy Pentagon Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 marca 2018

20 marca 2018

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2018

Kasia Tusk, Szafa Sztywniary, Krzysztof Gonciarz i inni w akcji „Zmywamy się” marki Tołpa

Ruszyła kampania Tołpy poświęcona oczyszczaniu skóry. Jak przekonuje marka, oczyszczanie to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji, a wciąż nie poświęcamy mu odpowiednio dużo czasu. W akcję zaangażowano twórców blogo- i vlogosfery: Krzysztofa Gonciarza, Kasię Tusk, Janinę Bąk (Janina Daily), Katarzynę Gandor, Ryfkę z Szafy Sztywniary oraz Martę Parciak (Zmalowana).