Od zestawu garnków do prawdziwej perkusji w kampanii PayU (wideo) - Marketing przy Kawie
Od zestawu garnków do prawdziwej perkusji w kampanii PayU (wideo)
  • 2
  • 1
20.11.2012

Od zestawu garnków do prawdziwej perkusji w kampanii PayU (wideo)

PayU uruchomił właśnie Program Ochrony Kupujących – system gwarantujący zwrot kosztów w przypadku, gdy zamówiony towar nie dotrze do odbiorcy lub będzie znacznie różnił się od opisanego w ofercie. Wdrożeniu gwarancji bezpiecznych zakupów towarzyszy kampania reklamowa „Marzenia są bezpieczne”. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 listopada 2012

  • 0
  • 8
  • 0
20.11.2012

Ranking cytowań i informacji – październik 2012

W październiku liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (256 cytowań). Najczęściej odwoływano się do doniesień dziennika na temat przyczyn śmierci półrocznej Madzi z Sosnowca. Rozgłos zyskała też publikacja z 16 października, w której napisano, że powołana za rządów PiS specgrupa policyjno-prokuratorska przez sześć lat analizowała powiązania prawie tysiąca osób, w tym czołowych polityków lewicy.