Od czego zależy udana współpraca klienta z agencją reklamową?
  • 0
  • 2
31.10.2016

Od czego zależy udana współpraca klienta z agencją reklamową?

Eksperymentowanie z modelami współpracy, koncentracja na efektach, integracja struktur wewnętrznych – to warunki długoletniej współpracy klienta z agencją reklamową. Takie wyniki przyniósł raport „Global 40” firmy konsultingowej R3. Wśród przykładów wymienione zostały globalne marki, takie jak Unilever, P&G, Coca-Cola czy General Motors.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 października 2016

28 października 2016