Oczekiwania przedstawicieli mediów wobec współpracy z KRRiT przy projekcie badania mediów - Marketing przy Kawie
Oczekiwania przedstawicieli mediów wobec współpracy z KRRiT przy projekcie badania mediów
  • 0
  • 0
21.06.2019

Oczekiwania przedstawicieli mediów wobec współpracy z KRRiT przy projekcie badania mediów

Przedstawiciele nadawców telewizyjnych, radiowych oraz wydawców internetowych podtrzymują swoją wolę współpracy z KRRiT nad stworzeniem wspólnego badania mediów. Oczekują jednak szerszego udziału i partnerskiej współpracy w realizacji projektu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 czerwca 2019

20 czerwca 2019