Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych. Badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
25.02.2020

Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych. Badanie ARC Rynek i Opinia

Oferta centrów handlowych jest zdaniem Polaków bardzo zbliżona. Dlatego decyzja o wyborze centrum, w którym robimy zakupy, jest prosta: obiekt musi być blisko miejsca zamieszkania lub powinien być do niego dobry dojazd – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2020

Kobiecy sport najsilniejszym trendem w 2020 r. E-sport, zakłady sportowe, 5G – Deloitte sprawdza, co wpłynie na sportowy biznes

W 2019 r. oczy kibiców wiele razy były skierowane na sport w wydaniu kobiet. Telewizyjne relacje z mistrzostw świata kobiet w piłce nożnej oglądał rekordowy miliard widzów. Pojawiło się wiele młodych gwiazd, a dojrzali sportowcy, tacy jak Serena Williams, nadal byli inspiracją dla wielu osób. Jak stwierdza w raporcie „2020 Sports industry outlook” Deloitte, biznes zaczął postrzegać zawodowy sport kobiet jako potężną platformę różnorodności, integracji i szans na zysk.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2020

Amazon w Polsce: co czeka polski e-handel? Analiza YouGov BrandIndex

Amazon wchodzi do Polski – ta wiadomość zelektryzowała branżę handlową w połowie lutego. Jak zmieni to rodzimy rynek e-commerce? Do jakiego stopnia amerykański gigant zagraża firmom działającym w Polsce? Aby zobaczyć, co może nastąpić w najbliższej przyszłości, warto przyjrzeć się Australii, gdzie Amazon wystartował pod koniec 2017 r. Marka monitorowana jest w australijskiej edycji badania YouGov BrandIndex, co umożliwiło śledzenie rozwoju firmy.

24 lutego 2020

  • 0
  • 12
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2020

Związek Miast Polskich z kampanią w roku 30-lecia samorządu terytorialnego

„Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” – to hasło kampanii wizerunkowej Związku Miast Polskich. Działania podkreślają znaczenie współpracy środowiska samorządowego, mają wzmacniać poczucie wspólnotowości i wskazywać, że członkostwo w związku przynosi korzyści płynące ze współdziałania pomiędzy miastami. To szczególnie ważne w roku, w którym obchodzimy 30-lecie samorządu terytorialnego.