Obraz marketingu w Polsce: większa rola, nowe wyzwania (Microsoft, IAB Polska, Infotarget) – infografika
  • 0
  • 7
23.04.2014

Obraz marketingu w Polsce: większa rola, nowe wyzwania (Microsoft, IAB Polska, Infotarget) – infografika

Rola marketingu w Polsce wzrasta. CMO są pod coraz większą presją zarządów, jednak wciąż brakuje im budżetów na nowe technologie – takie są wnioski z badania „Wyzwania CMO 2014. Dokąd zmierza marketing?”, przygotowanego przez Microsoft, IAB Polska i Infotarget.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 kwietnia 2014

22 kwietnia 2014