O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji – XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca
  • 0
  • 5
28.07.2022

O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji – XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca

XXII Kongres Public Relations odbędzie się 15 i 16 września w Rzeszowie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie podpułkownik Brett Lea – oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany, które następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów PR.

Drugiego dnia kongresu organizatorzy przewidują m.in. wystąpienie gościa specjalnego. Jest nim podpułkownik Brett Lea – oficer ds. public affairs w 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej w Fort Bragg w Karolinie Północnej. Podpułkownik ostatnie miesiące spędził w Polsce. Wcześniej brał udział w misjach armii amerykańskiej w Iraku i Afganistanie.

Wykładowca historii wojskowości w Akademii Wojskowej Stanów Zjednoczonych w West Point opowie o strategii komunikacji z mediami i społecznością lokalną w trakcie konfliktów zbrojnych. Wywiad z podpułkownikiem w języku angielskim przeprowadzi Bartosz Staniszewski – CEO Brandfeed. Ta agencja obsługuje G2A Arena i prowadziła komunikację między oddziałem stacjonującym w Polsce a mediami.

– Jednym z kluczowych tematów naszej rozmowy będzie kwestia dezinformacji i wyzwań związanych z komunikacją w czasie trwania misji. W dobie mediów społecznościowych wojna toczy się nie tylko na polu bitwy, ale także w sferze informacyjnej. W tym kontekście problem fake newsów jest bardzo widoczny
– mówi Bartosz Staniszewski.

Prelegenci tegorocznej edycji kongresu podzielą się wiedzą z zakresu zwalczania dezinformacji

Debatę z udziałem ekspertów poprowadzi Tomasz Kułakowski – rzecznik prasowy Krynica Vitamin, były korespondent Polsatu w Moskwie.

Fake newsy są coraz poważniejszym zagrożeniem. Docierają do odbiorców niezwykle szybko. Bywa, że wypierają prawdziwe informacje. Często są one bowiem od nich ciekawsze. Podczas kongresu będziemy mówili o tym, jak nieprawdziwe informacje kreują poglądy i opinie – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, organizator i pomysłodawca Kongresu PR.

Podczas największego wydarzenia PR w Polsce zorganizowane zostaną także panele dyskusyjne. W tym poświęcony kwestiom cyberbezpieczeństwa, które stanowi jedno z najistotniejszych wyzwań stojących przed specjalistami zajmującymi się komunikacją. Poznamy m.in. odpowiedzi na pytanie, jak uniknąć pułapek i kryzysu wizerunkowego w czasie cyberataku. Kwestię tę poruszy m.in. Magdalena Grochala, ekspertka w zakresie komunikacji i public relations. To istotne zagadnienie, gdyż kryzysy te występują coraz częściej na skalę, której jeszcze do niedawna nikt sobie nie wyobrażał.

Rozmowę o przeciwdziałaniu kryzysom poprowadzi Deniz Rymkiewicz, CEE communications manager w firmie Klarna. Z kolei na temat technologii wykorzystywanych w komunikacji opowiedzą m.in.:

  • Anna Klimczuk – head of communication w Microsofcie;
  • Tomasz Popielawski – menedżer ds. PR i komunikacji korporacyjnej, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż;
  • Sebastian Bykowski – prezes zarządu, dyrektor generalny firmy Press-Service Monitoring Mediów.

Gośćmi kongresu będą także:

  • Maksymilian Pawłowski – group PR and external communication manager w Teknos,
  • Monika Borzdyńska – członek zarządu operatora PGE Narodowego,
  • Łukasz Borowicz – brand & PR manager w OLX Praca,
  • Anna Olszewska – dyrektor departamentu Krajowej Izby Rozliczeniowej SA,
  • Sebastian Grochala – dyrektor ds. marketingu i komunikacji Polskiej Grupy Farmakologicznej SA.

Cały program kongresu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie internetowej
kongresprofesjonalistow.pl.

To już kolejne spotkanie branży public relations, któremu patronują: Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Partnerem strategicznym jest Totalizator Sportowy. Sponsor główny to Press-Service Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym kongresu jest Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii), a organizatorem – Newsline. Pozostali partnerzy to: PGE Narodowy, Orange Polska, Rzeszów – stolica innowacji, Ideo. Partnerem medialnym jest Polska Agencja Prasowa SA.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 5
XXII Kongres Public Relations – 15 i 16 września 2022, Rzeszów

Kongres Profesjonalistów Public Relations

XXII Kongres Public Relations – 15 i 16 września 2022, Rzeszów
XXII Kongres Public Relations – 15 i 16 września 2022, Rzeszów
XXII Kongres Public Relations – 15 i 16 września 2022, Rzeszów
XXII Kongres Public Relations – 15 i 16 września 2022, Rzeszów
 

27 lipca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2022

Na czym będą oszczędzać Polacy? Badanie „EY – Future Consumer Index”

Polacy mają inne oczekiwania inflacyjne w porównaniu do Europejczyków. W związku z tym przewidują stosunkowo większy wzrost wydatków na świeżą żywność (33% vs. 21%) i środki czystości (24% vs. 15%). W znacznym stopniu zamierzają zaś ograniczyć zakupy napojów alkoholowych (27% vs. 19%). Równocześnie Polacy w zbliżonym stopniu jak Europejczycy (28% i 31%) planują zwiększenie wydatków na wakacje oraz redukcję produktów luksusowych (37% i 30%). Takie wyniki przynosi „EY – Future Consumer Index”.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2022

Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Wami!”

Marka whisky Chivas Regal rozpoczęła kampanię „Jak w górę, to z Wami!”. Celem akcji jest pokazanie, że osobiste i zawodowe sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także pomocy tych, którzy nas wspierają i inspirują. Kampania pokazuje, że na drodze, którą podążamy, ważni są ludzie. Ambasadorką akcji została m.in. Anja Rubik – polska supermodelka i aktywistka. Do kampanii marka zaprosiła także inne znane osobowości. Działania z nimi wystartują jesienią br. Organizatorzy mają w planach również konkursy z nagrodami dla konsumentów.

26 lipca 2022