O piłce nożnej „w dobrym składzie”. Marka Okocim z kampanią na czas Euro 2020
  • 2
  • 1
14.06.2021

O piłce nożnej „w dobrym składzie”. Marka Okocim z kampanią na czas Euro 2020

Marka Okocim wystartowała z kampanią internetową. We współpracy z dziennikarzami oraz portalami i kanałami sportowymi przygotowała rozmowy, podcasty, reportaże i filmy, a także ciekawostki o piłkarskich idolach oraz drużynach. Celem kampanii jest prowadzenie merytorycznych dyskusji o futbolu w czasie odbywających się mistrzostw Europy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51060 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 czerwca 2021