O influencerach, języku efektywnej reklamy, personalizacji, prywatności i SMS-ach na Auli w Krakowie
  • 0
  • 0
6.12.2017

O influencerach, języku efektywnej reklamy, personalizacji, prywatności i SMS-ach na Auli w Krakowie

Za tydzień w Krakowie odbędzie się kolejna Aula. Hasłem przewodnim spotkań krakowskich jest „Skuteczna reklama – jak to zrobić?”. 12 grudnia zobaczymy na scenie Andrzeja Ogonowskiego (SMS.API), Magdalenę Urbaniak (Brand24), Michała Grzebyka (ContentHouse) oraz Patrycję Czak (Opcom).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2017