O influencerach, języku efektywnej reklamy, personalizacji, prywatności i SMS-ach na Auli w Krakowie - Marketing przy Kawie
O influencerach, języku efektywnej reklamy, personalizacji, prywatności i SMS-ach na Auli w Krakowie
  • 0
  • 0
6.12.2017

O influencerach, języku efektywnej reklamy, personalizacji, prywatności i SMS-ach na Auli w Krakowie

Za tydzień w Krakowie odbędzie się kolejna Aula. Hasłem przewodnim spotkań krakowskich jest „Skuteczna reklama – jak to zrobić?”. 12 grudnia zobaczymy na scenie Andrzeja Ogonowskiego (SMS.API), Magdalenę Urbaniak (Brand24), Michała Grzebyka (ContentHouse) oraz Patrycję Czak (Opcom).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55933 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 grudnia 2017