O influencerach, języku efektywnej reklamy, personalizacji, prywatności i SMS-ach na Auli w Krakowie
  • 0
  • 0
6.12.2017

O influencerach, języku efektywnej reklamy, personalizacji, prywatności i SMS-ach na Auli w Krakowie

Za tydzień w Krakowie odbędzie się kolejna Aula. Hasłem przewodnim spotkań krakowskich jest „Skuteczna reklama – jak to zrobić?”. 12 grudnia zobaczymy na scenie Andrzeja Ogonowskiego (SMS.API), Magdalenę Urbaniak (Brand24), Michała Grzebyka (ContentHouse) oraz Patrycję Czak (Opcom).

We wtorek 12 grudnia w auli Wyższej Szkoły Europejskiej przy ul. Westerplatte 11 odbędzie się trzecia edycja konferencji Aula Polska Kraków. Poprzednie spotkanie cieszyło się ogromną popularnością.

Podczas wydarzenia wystąpią:

  • Andrzej Ogonowski (SMS.API) z prelekcją „SMS’s not dead”,
  • Magdalena Urbaniak z Brand24 – „Reklamie dziękujemy. 5 powodów, dla których biznes potrzebuje influencer marketingu”,
  • Michał Grzebyk z ContentHouse – „Język jako kluczowe narzędzie efektywnej reklamy”,
  • Patrycja Czak z agencji Opcom – „Prywatność i personalizacja, czyli o tym, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe”.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc należy się zarejestrować. Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie aulapolska.pl/spotkania/skuteczna-reklama-zrobic-vol-2/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym krakowskiej edycji wydarzenia.

Aula Polska to cykliczne i bezpłatne wydarzenia odbywające się w największych miastach kraju. Ich celem jest nauka oraz wymiana wiedzy z dziedziny marketingu i prowadzenia biznesu. Uczestnicy mają okazję wysłuchać prelekcji cenionych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem oraz nawiązać kontakty z przedstawicielami swojej branży.

6 grudnia 2017

Reklama
Reklama