O-I rozpoczyna pierwszą światową kampanię propagującą szkło
  • 0
  • 3
7.06.2011

O-I rozpoczyna pierwszą światową kampanię propagującą szkło

Firma O-I (Owens-Illinois, Inc.), największy producent opakowań szklanych na świecie, rozpoczyna kampanię Glass is Life. Przyłączają się do niej prezesi firm, menedżerowie marki, szefowie kuchni i ekolodzy, by zachęcić firmy do wybierania tego tworzywa. Twarzami kampanii są m.in. wnuczka Jacquesa Cousteau, Celine czy Stefano Agostini, dyrektor Sanpellegrino.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

będzie ironicznie

13 lat temu

Fajnie, ale...

Biała, bezszeryfowa czcionka na pstrokatym tle - aż chcę się czytać !

7 czerwca 2011