O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku, a na Instagramie o Dino – zestawienie popularności sieci handlowych od SentiOne
  • 4
  • 1
15.12.2022

O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku, a na Instagramie o Dino – zestawienie popularności sieci handlowych od SentiOne

W Internecie konsumenci najchętniej rozmawiają o Biedronce. Tak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. Kolejne miejsca zajęły Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan – chociaż ten ostatni głównie w negatywnym kontekście. Wysoki wskaźnik Influence Score osiągają treści publikowane przez Lidl na kanale YouTube. Na TikToku aż 65 proc. wypowiedzi o sieciach handlowych należy do Biedronki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2022

Konsumenci w Polsce spodziewają się dalszego wzrostu cen paliw i mediów – Deloitte Global State of the Consumer Tracker

Nieznacznie zmalał odsetek konsumentów twierdzących, że nie poradzą sobie z nadchodzącymi zobowiązaniami. Więcej z nich jednak ocenia, że ich sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w ostatnim roku. Połowa odkłada na później poważniejsze wydatki – wynika z najnowszej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2022

Działania CSR firm – 43% managerów nie potrafi wskazać korzyści z ich prowadzenia

Walka ze zmianami klimatu to największe wyzwanie dla Polski i świata. Ponad połowa firm deklaruje działania w tym obszarze. Projekty z zakresu ESG realizowane są przede wszystkim ze względów wizerunkowych. Coraz większe znaczenie mają też oczekiwania klientów i inwestorów, a także nowe regulacje, jak choćby te związane z raportowaniem pozafinansowym. Dla połowy firm kluczowym motywatorem jest potrzeba zaangażowania społecznego i chęci wprowadzania prawdziwej zmiany. Tak wynika z najnowszej edycji badania „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej”.