Nyx wybrał w przetargu agencję kreatywną Labcon - Marketing przy Kawie
Nyx Professional Makeup wybrał w przetargu agencję kreatywną
  • 0
  • 1
9.01.2025

Nyx Professional Makeup wybrał w przetargu agencję kreatywną

Marka kosmetyków Nyx Professional Makeup wybrała w przetargu na obsługę kreatywną agencję Labcon Relevant Stories (Group One). Współpraca zaplanowana jest na cały 2025 r.

– Nyx to marka zrodzona z pasji do kreatywności i innowacji, a jednocześnie rozumiejąca potrzeby swojej dynamicznej i wymagającej grupy docelowej. Dlatego wybór Labcon, agencji łączącej nowatorskie podejście do storytellingu z umiejętnością angażowania młodego pokolenia, był dla nas oczywisty. Ich propozycja przetargowa, strategicznie dopracowana, kreatywna i doskonale oddająca feeling marki, ostatecznie przekonała nas do podjęcia współpracy – mówi Michalina Wrońska, junior brand manager Nyx.

Współpraca obejmie takie działania, jak:

  • opracowanie sześciu kampanii reklamowych,
  • adaptowanie globalnych materiałów,
  • projektowanie niestandardowych aktywacji konsumenckich i retailowych.

Strategia komunikacyjna będzie skupiała się na wykorzystaniu kanałów digitalowych. Będą to TikTok, Meta czy YouTube, wspierane działaniami w przestrzeniach OOH i ambient marketingiem. Kluczowym założeniem jest stworzenie komunikacji, która trafi do generacji Z – kluczowej grupy docelowej marki.

Współpraca z Nyx Professional Makeup opiera się na modelu SOEP (Subjectief-Objectief-Evaluatie-Plan), który integruje kluczowe kompetencje partnerów, zapewniając spójne działania komunikacyjne.

Labcon Relevant Stories będzie odpowiadał za strategię, kreację oraz opracowanie koncepcji kreatywnych dla marki. Agencja mediowa Wavemaker zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Działania z obszaru advocacy realizować będzie Enyo, wspierając budowanie relacji marki z odbiorcami.

Nyx wybrał w przetargu agencję kreatywną Labcon

Nyx wybrał w przetargu agencję kreatywną Labcon

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 stycznia 2025