„Mój komfort z O.B.” – kampania - Marketing przy Kawie
Nykiel, Swoboda i Jones w kampanii „Mój komfort z O.B.”
  • 3
  • 1
16.06.2024

Nykiel, Swoboda i Jones w kampanii „Mój komfort z O.B.”

Ruszyła kampania Kenvue, właściciela marki tamponów O.B. ProComfort. Biorą w niej udział Natalia Nykiel, Ewa Swoboda i Sara James.

Główną osią komunikacji jest hasło „Mój komfort z O.B.”, zawarte w filmowych historiach trzech bohaterek – Natalii Nykiel, Ewy Swobody i Sary James – połączonych potrzebą odnalezienia komfortu niezależnie od dnia miesiąca i sytuacji, w których się znajdują.

Historia opowiedziana jest przez pryzmat ich doświadczeń i skierowana do konsumentek jako zachęta do podzielenia się własnymi doświadczeniami w ramach towarzyszącej kampanii aktywacji konsumenckiej.

Za koncept i nadzór produkcyjny (foto, wideo) odpowiada nowa warszawska agencja – Pro/Porcja, a za produkcję dom produkcyjny Highnoon.

  • 1
Nykiel, Swoboda i Jones w kampanii „Mój komfort z O.B.”

Nykiel, Swoboda i Jones w kampanii „Mój komfort z O.B.”

16 czerwca 2024