Nurek w kampanii marki Amundsen „Odkrywaj więcej” - Marketing przy Kawie
Nurek w kampanii marki Amundsen „Odkrywaj więcej”
  • 0
  • 1
26.06.2018

Nurek w kampanii marki Amundsen „Odkrywaj więcej”

W czerwcu rozpoczęła się druga odsłona kampanii wizerunkowej „Odkrywaj więcej” marki wódki Amundsen (Stock Polska). Kolejnym ambasadorem akcji został Krzysztof Starnawski, ikona światowego nurkowania jaskiniowego, odkrywca i podróżnik. W poszukiwaniu najpiękniejszych miejsc nurkowych zwiedził cały świat – od bieguna północnego aż do odległych zakątków Pacyfiku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56450 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 czerwca 2018