Nudle Knorr nie zmieniają agencji interaktywnej - Marketing przy Kawie
Nudle Knorr nie zmieniają agencji interaktywnej
  • 0
  • 1
22.02.2013

Nudle Knorr nie zmieniają agencji interaktywnej

Firma Unilever trzeci rok z rzędu powierzyła agencji The Digitals prowadzenie strony internetowej i działań marketingowych na Facebooku dla marki Nudle Knorr.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 lutego 2013