Nowy wortal dla kobiet
  • 0
  • 1
10.01.2007

Nowy wortal dla kobiet

Firma Karpiński Media uruchomiła nowy wortal przeznaczony dla kobiet – www.NaObcasach.pl. Grupą docelową NaObcasach.pl są kobiety w wieku 20-35 lat, pochodzące ze średnich i dużych miast, aktywne zawodowo. Paweł Karpiński – właściciel Karpiński Media – pytany czy nie obawia się, że naobcasach.pl przepadnie w konkurencji z dużymi serwisami tematycznymi takich gigantów jak Wirtualna Polska czy Onet.pl, odpowiada: Nie boimy się konkurencji, chociaż jest ona z pewnością bardzo motywująca. Chcemy stworzyć markę z którą internautki będą się identyfikowały. W przeciwieństwie do dużych portali, których przekaz musi być masowy, my możemy sobie na to pozwolić.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 stycznia 2007