Nowy wizerunek przypraw Appetita w kampanii telewizyjnej - Marketing przy Kawie
Nowy wizerunek przypraw Appetita w kampanii telewizyjnej
  • 0
  • 1
22.11.2006

Nowy wizerunek przypraw Appetita w kampanii telewizyjnej

Od połowy listopada br. rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Appetita.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56049 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
22.11.2006

Senior radzi

Osoby dojrzałe, pomimo niewątpliwego własnego doświadczenia życiowego, stają czasami przez różnymi nowymi wyzwaniami, którego wymagają od nich pogłębiania wiedzy na różne tematy. Aktywni Seniorzy jako całkowicie naturalne traktują też stałe poszerzanie swej wiedzy. Serwis Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, postanowił wyjść naprzeciw potrzebom Seniorów żądnych wiedzy i uruchomił dział Porady.