0 1 22.11.2006Nowy wizerunek przypraw Appetita w kampanii telewizyjnejkampanie reklamoweOd połowy listopada br. rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Appetita.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56049 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 22.11.2006Nowy klient Mmd PolskaDo grona klientów Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants dołączyła firma CEMEX, globalny producent cementu, betonu towarowego i kruszyw. Współpraca obejmuje doradztwo w obszarze komunikacji korporacyjnej. Mmd pełni rolę biura prasowego i koordynuje relacje z mediami.
0 1 0 22.11.2006Mieszko.com.pl w nowej szacieW dniu 22 listopada br. firma ZPC Mieszko S.A. uruchomiła swoją nową stronę internetową pod dotychczasowym adresem www.mieszko.com.pl.
0 1 0 22.11.2006Senior radziOsoby dojrzałe, pomimo niewątpliwego własnego doświadczenia życiowego, stają czasami przez różnymi nowymi wyzwaniami, którego wymagają od nich pogłębiania wiedzy na różne tematy. Aktywni Seniorzy jako całkowicie naturalne traktują też stałe poszerzanie swej wiedzy. Serwis Senior.pl, pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach, postanowił wyjść naprzeciw potrzebom Seniorów żądnych wiedzy i uruchomił dział Porady.
0 1 0 22.11.2006Gdzie w 2007 r. Internauci znajdą atrakcyjne oferty promocyjne?W Polsce zwiększa się liczba Internautów, którzy szukają ciekawych ofert i informacji o produktach, a na ich decyzję o zakupie nie wpływa tylko cena produktu. Niedawno opublikowane badania (m.in. Pentoru - „Zachowania zakupowe Polaków") wykazują, że specjalne oferty promocyjne mają decydujący wpływ na decyzje zakupowe klientów. Również w Internecie.