Nowy system zarządzania mobilnymi kampaniami marketingowymi
  • 0
  • 1
5.05.2011

Nowy system zarządzania mobilnymi kampaniami marketingowymi

Tieto Poland wprowadza na rynek nowy system zarządzania mobilnymi kampaniami marketingowymi. Tieto AdPlatform przeznaczony jest do dystrybucji personalizowanych treści reklamowych wśród użytkowników smartfonów  jak i zwykłych telefonów komórkowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2011

Rafał Szysz i Roman Jędrkowiak nie stworzą związku reklamodawców

Rafał Szysz i Roman Jędrkowiak, twórcy idei związku reklamodawców Advertisers.PL, zawiesili czasowo wszelkie działania związane z tą inicjatywą. Podobne organizacje od lat funkcjonują w wielu krajach Europy i świata, zrzeszając od kilkudziesięciu do kilkuset członków. Mają wpływ na kształtowanie rynku reklamy zarówno na poziomie narodowym, jak i międzynarodowym. Wśród firm działających na polskim rynku pomysł nie spotkał się jednak z zainteresowaniem wystarczającym do realizacji założonych celów.

4 maja 2011