Nowy serwis internetowy Plus GSM
  • 0
  • 1
14.02.2005

Nowy serwis internetowy Plus GSM

Z końcem roku 2004 został opublikowany nowy serwis internetowy marki Plus GSM. Zastąpił on dotychczasową stronę operatora. Nowy serwis dostępny jest pod adresem www.plusgsm.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Memo

19 lat temu

PRzyjazność interfejsu

Chciałem zauważyć, że Przyjazność Interfejsu ocenią sami użytkownicy:) Co do nowego projektu strony PlusGSM: twórcy zapomnieli (chyba, że nie zauważyłem tego elementu), o bardzo istotnej sprawie - wyszukiwarce. Coraz mniej użytkowników przeszukuje kompleksowe systemu poprzez przejście struktury wielopoziomowych menu. Najczęściej, w wypadku gdy poszukiwana jest określona informacja, użytkownik oczekuje, że zastanie na stronie "magiczne pole wyszukiwarki" i szybko będzie w stanie zweryfikować, czy określona informacja znajduje się, czy też nie znajduje się w serwisie. Szanowna Redakcjo, o ile nie mam zastrzeżeń do warstwy merytorycznej odnoszącej się do zagadnień marketingu i ekonomii, to jednak proponowałbym w wypadku zajmowania się tematyką odbiegającą od Waszych podstawowych zainteresowań skonsultować się z kimś zajmującym się nią zawodowo. Pozdrawiam,

11 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
11.02.2005

Korba.pl dystansuje konkurencję

Styczeń 2005 przyniósł rekordową liczbę unikalnych użytkowników portalu Korba.pl. Liczba ta wyniosła ponad 379 tysięcy osób. Portal notował wyraźny wzrost odwiedzin już od kilku miesięcy, styczeń jest jednak ukoronowaniem tendencji wzrostowej. Przeprowadzone analizy pozwalają twierdzić, iż fala wzrostu będzie się utrzymywać w następnych miesiącach, a przewidywany poziom odwiedzin na czerwiec br. określany jest na ponad 400 tysięcy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
11.02.2005

Rusza kampania "Pozostań Sobą"

"Pozostań Sobą!" to tytuł, a zarazem hasło przewodnie kampanii edukacyjnej, przygotowanej przez Headlines Brand Corporate Communication dla Janssen-Cilag, producenta systemu transdermalnej hormonalnej terapii zastępczej Systen. Celem kampanii "Pozostań Sobą!" jest przybliżenie problemu menopauzy jako naturalnego etapu w życiu kobiety, który nie musi oznaczać jego gorszej, mniej wartościowej części oraz pokazanie, że hormonalna terapia zastępcza jest bezpieczną formą wyrównania niedoboru hormonów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
11.02.2005

Internet - prawdziwe uczucia w wirtualnym świecie

Mimo, że globalna sieć jest dla nas przede wszystkim źródłem informacji przydatnych w pracy lub w nauce (przyznaje tak aż 90% internautów), jednym z istotnych powodów korzystania z Internetu jest także możliwość nawiązywania nowych kontaktów. Znajomości w sieci szuka niemal połowa jej użytkowników (47%) - wynika z badania prof. Zbigniewa Izdebskiego „Seks a Internet”, zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie Schering Polska*.