Intermarché z programem lojalnościowym - Marketing przy Kawie
Nowy program lojalnościowy Intermarché i kampania o oszczędzaniu
  • 1
  • 2
20.03.2023

Nowy program lojalnościowy Intermarché i kampania o oszczędzaniu

W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności. Oszczędnie nie musi oznaczać biednie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56436 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 marca 2023