0 1 16.01.2012Nowy produkt Tigerazarządzanie marką Tweet16 stycznia rozpoczęto sprzedaż T-Water – wody energetycznej marki Tiger.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.01.2012Najczęściej krytykowany polityk 2011 – raportDonald Tusk aż siedem razy w minionym roku znalazł się na pierwszym miejscu comiesięcznego rankingu prowadzonego w ramach badania „Scena Polityczna” przez agencję informacyjną Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 16.01.2012Grupa o2 kupuje udziały w SocializerSocializer, agencja social media, podpisała strategiczną umowę z grupą o2, jedną ze spółek działających w branży internetowej. Grupa o2 kupiła za kwotę 6,8 mln złotych 30% udziałów w Socializer; tym samym wycena agencji plasuje się na pułapie 23 mln złotych.
4 1 0 0 0 16.01.2012Akcja społeczna z udziałem Bartłomieja Topy (wideo)„Autyzm - całe moje życie" – to akcja informacyjna dotycząca autyzmu, zrealizowana przez Fundację Synapsis, reżysera Tomasza Wlazińskiego i aktora Bartłomieja Topę, przeprowadzona w dniach 11–14 stycznia 2012 roku.
4 0 0 0 0 16.01.2012„Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” – chwytliwy motyw muzyczny w spotach sieci sklepówOgólnopolska kampania reklamowa sieci marketów Biedronka rozpoczęła się 16 stycznia. Kampania „Codziennie niskie ceny” jest elementem nowej strategii komunikacji sieci. Będzie obecna w telewizji, radiu, prasie, kinie, Internecie, na outdoorze oraz w samych sklepach Biedronka.