0 1 4.04.2008Nowy klient inplusPRfirmy TweetWrocławska Agencja inplusPR rozpoczęła współpracę z firmą Franke, producentem systemów kuchennych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54812 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 4.04.2008"Choć goni nas czas" na nośnikach Taxi-ADW kwietniu TAXi-AD realizuje projekt dla nowego klienta - Warner Bros. Poland. a dachach taksówek za pośrednictwem TAXi-AD dystrybutor filmowy realizuje w Krakowie i Poznaniu kampanię nowego filmu „Choć goni nas czas”.
1 1 0 0 0 4.04.2008Gruppa66 Ogilvy dla marki Castrol EdgeGruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię dla firmy Castrol Lubricants. Agencja zaadaptowała do polskich warunków dynamiczną kreację stworzoną przez Ogilvy New York prezentującą właściwości oleju Castrol Edge.
0 1 0 0 0 4.04.2008Stwórz wirusa - konkurs Studenckiego Koła Naukowego Psychologii Ekonomicznej "Moderator"Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej "Moderator" zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą "akcję wirusową". Konkurs skierowany jest głównie do studentów oraz osób zainteresowanych marketingiem (nie pracujących w branży).
0 1 0 0 0 3.04.2008Visa Europe przedstawia Deklarację ProgramowąOrganizacja Visa Europe wydała Deklarację Programową („Manifesto”), w której deklaruje pełne zaangażowanie w budowę jednolitego europejskiego rynku płatności. Dwa tygodnie po debiucie firmy Visa Inc. na giełdzie nowojorskiej, Oświadczenie Programowe potwierdza tożsamość Visa Europe jako organizacji niezależnej oraz jej status jako stowarzyszenia stanowiącego własność 4,6 tys. banków europejskich.