- 2
- 1
„Nowy gatunek sklepu” – rusza kampania Lisek.app
Kampania pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” mówi o szerokim wyborze produktów i szybkości dostaw. Podkreśla, że Lisek to sklep inny niż sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Marka poprzez groteskowe i abstrakcyjne sytuacje pokazuje, że wnosi w codzienne życie klientów wygodę i pewność szybkiej dostawy. Opowiada o bohaterach, którym przytrafiają się różne historie i dostają pasujące lub niepasujące do nich produkty. W ten sposób promuje różne kategorie produktowe, m.in. warzywa, owoce, pieczywo, dania gotowe czy mięso.
– Codzienne zakupy dostarczane pod drzwi w kilkanaście minut to nie jest to usługa awaryjna dla wybranych. To po prostu nowa forma robienia zakupów. Wierzymy, że tak będą wyglądać zakupy przyszłości. Chcemy o tym opowiadać w sposób nowoczesny i zgodny z charakterem marki. Stąd wybór pełnych humoru pomysłów wpisujących się w aktualne trendy i dostosowanych do kanałów komunikacji, z których korzysta nasza grupa docelowa – mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.app.
W ramach kampanii powstały spoty wideo oraz formaty statyczne. Kampania obejmuje działania digital, VOD oraz kanały social mediów: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Twitch. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajmują się agencje: Patoagencja oraz Rozgłos. Marka współpracuje również na stałe z serwisem Donald.pl. Zajmuje się on przygotowywaniem na potrzeby współpracy treści w social mediach, takich jak pasty internetowe i memy.
- 1