Nowości i światowe trendy – Rossmann rozpoczyna kampanię promującą sezon wiosna/lato 2020 - Marketing przy Kawie
Nowości i światowe trendy – Rossmann rozpoczyna kampanię promującą sezon wiosna/lato 2020
  • 1
  • 1
6.05.2020

Nowości i światowe trendy – Rossmann rozpoczyna kampanię promującą sezon wiosna/lato 2020

Marka drogerii Rossmann rozpoczęła kampanię, która inauguruje sezon wiosna/lato 2020. Działania skupiają się wokół trzech hashtagów: #waterless, #instalook oraz #naturalneskładniki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54950 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 maja 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2020

Sportowcy, pracownicy i medycy w kampanii „Jestem 4F”

5 maja wystartowała kampania „Jestem 4F”. Wideo inspirowane siłą, determinacją i historiami ludzi ze wszystkich stron Polski ma budzić poczucie dumy z tego, kim się jest, jak też motywować do dalszego działania – często na przekór wszystkiemu. Zrealizowana całkowicie zdalnie kampania jest rozwinięciem długoterminowego hasła „4F Your Way”, rozumianego jako życie na własnych zasadach i w zgodzie z samym sobą.