Nowości i światowe trendy – Rossmann rozpoczyna kampanię promującą sezon wiosna/lato 2020
  • 1
  • 1
6.05.2020

Nowości i światowe trendy – Rossmann rozpoczyna kampanię promującą sezon wiosna/lato 2020

Marka drogerii Rossmann rozpoczęła kampanię, która inauguruje sezon wiosna/lato 2020. Działania skupiają się wokół trzech hashtagów: #waterless, #instalook oraz #naturalneskładniki.

Sieć Rossmann zachęca, by w życiu nie przestawać odkrywać. Proponuje, by otworzyć się na:

  • nowe marki, którymi żyje Internet,
  • produkty ze składnikami nasyconymi mocą natury,
  • pomysły, jak wybierając produkt z małą ilością wody, ocalić planetę.

W ramach działań przygotowano 30-sekundowy spot. Jego premiera odbyła się 1 maja.

  • 1
Rossmann

Rossmann zachęca, by w życiu nie przestawać odkrywać

6 maja 2020

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2020

Sportowcy, pracownicy i medycy w kampanii „Jestem 4F”

5 maja wystartowała kampania „Jestem 4F”. Wideo inspirowane siłą, determinacją i historiami ludzi ze wszystkich stron Polski ma budzić poczucie dumy z tego, kim się jest, jak też motywować do dalszego działania – często na przekór wszystkiemu. Zrealizowana całkowicie zdalnie kampania jest rozwinięciem długoterminowego hasła „4F Your Way”, rozumianego jako życie na własnych zasadach i w zgodzie z samym sobą.