Nowoczesny marketing wybrał CleverFrame
  • 1
  • 4
20.06.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowoczesny marketing wybrał CleverFrame

Działy marketingu największych międzynarodowych marek potrafią szukać oszczędności. Znalazły je w CleverFrame. W jaki sposób?
(promocja)

Odpowiedź jest prosta. Chodzi o optymalizację kosztów promocyjnych. Marketerzy muszą odpowiedzialnie liczyć pieniądze, jakie mają do dyspozycji na promocje, mając też wiele okazji do ich wydania. Rozwiązań optymalizacyjnych po prostu nie można więc zlekceważyć.

Który z działów marketingu nie chce zmniejszać wydatków, zachowując dotychczasową efektywność przy organizowaniu promocji? Który nie chciałby oszczędzić do 70% swojego budżetu na targi, eventy i konferencje?

Oszczędności, których nie można lekceważyć

Wiele kampanii promocyjnych opiera się na jednorazowych, kosztownych produkcjach. To samo dotyczy udziału w targach, eventach czy konferencjach. Każde z tych wydarzeń to poważny wydatek.

CleverFrame to specjalnie stworzony system, który całkowicie eliminuje ten problem. Został zaprojektowany z myślą o wielokrotnym wykorzystywaniu, a jednocześnie oddaniu możliwości swobodnej kreacji w ręce marketerów.

Raz zakupiony zestaw daje dziesiątki, jeśli nie setki możliwości konfiguracji. Za każdym razem efekt może wyglądać inaczej!

Od najmniejszych wysp promocyjnych do gigantycznych zabudów targowych

CleverFrame to system mobilnych, łatwych w użyciu ram – „klocków”, z których bez przeszkolenia i użycia narzędzi można tworzyć zabudowy targowe, ściany sponsorskie, stoiska promocyjne, konstrukcje typu shop in shop i szereg innych. Dzięki tym możliwościom łatwo jest zrealizować ambitne plany promocyjne bez ponoszenia powtórnych, więc zbędnych kosztów.

Ramy systemu CleverFrame, uzupełniane wymienną grafiką lub innym wypełnieniem (panele podłogowe, kolorowe pleksi, szkło, ekskluzywne drewno, tkaniny itp.), umożliwiają jego wielokrotne wykorzystywanie. Za każdym razem system można skonfigurować inaczej, unikając powtarzalności.

Możliwe jest rozbudowywanie go, uzupełnianie o dodatkowe akcesoria lub dzielenie na mniejsze części. Dzięki temu jeden zestaw może zostać wykorzystany na przykład w kilku miejscach jednocześnie.

CleverFrame to dziesiątki możliwości – i niewątpliwa oszczędność.

Dlaczego czołowe marki wybrały CleverFrame?

Najlepszą rekomendacją systemu CleverFrame są klienci marki i ich referencje.

Wnioski użytkowników są proste – łatwo udało się zmniejszać koszty związane z organizacją dziesiątek promocji, używając tego samego, lecz w inny sposób skonfigurowanego zestawu dla każdej z nich, nie rezygnując jednocześnie z estetyki i nowoczesnego designu.

Działy marketingu największych międzynarodowych marek potrafią szukać oszczędności. Znalazły je w CleverFrame. Przyłącz się do nich. Zobacz film, odwiedź stronę www.cleverframe.pl, zostań fanem systemu na Facebooku i daj się zainspirować!


(promocja)


  • 4

20 czerwca 2011

17 czerwca 2011