Nowi klienci i poszerzone kompetencje agencji TFC
  • 0
  • 1
16.08.2012

Nowi klienci i poszerzone kompetencje agencji TFC

W ostatnim miesiącu agencja Task Force Consulting podpisała kontrakt ze spółką Galec, reprezentującą na polskim rynku sieć E.Leclerc, a także z Wydawnictwem Naukowym PWN. Agencja wzmacnia obecnie swoje działy zajmujące się projektami CSR, e-PR oraz consultingiem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2012

Olimpijski wyścig po fanów wygrał Usain Bolt (infografika)

Usain Bolt podczas igrzysk olimpijskich w Londynie, oprócz trzech złotych medali w sprincie i rekordu świata zdobył także prawie 900 tys. nowych fanów na Facebooku. Największe gwiazdy sportu dbają o swoich kibiców w serwisie społecznościowym. Spośród zawodników walczących w stolicy Wielkiej Brytanii najliczniejszą grupę sympatyków miał Kobe Bryant – 13,7 mln. Analiza wyścigu po fanów w trakcie igrzysk Londyn 2012 według danych z aplikacji catNapoleon.com.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2012

Igrzyska promują Wielką Brytanię na arenie międzynarodowej

35 milionów funtów na promocję, 8600 nieakredytowanych dziennikarzy zarejestrowanych w London Media Centre, ponad 5 milionów użytkowników na Facebooku i Weibo, 200 briefingów prasowych zorganizowanych podczas igrzysk, z udziałem takich gości jak Jamie Oliver, Lennox Lewis czy Boris Becker, ponad 500 dziennikarzy uczestniczących w wyjazdach prasowych do Anglii, Szkocji, Walii i Irlandii Północnej. Narodowa organizacja turystyczna VisitBritain opublikowała wstępne podsumowanie działań promocyjnych w czasie igrzysk olimpijskich w Londynie.