Nowi gracze na multipleksach podkopują telewizyjnych gigantów - Marketing przy Kawie
Nowi gracze na multipleksach podkopują telewizyjnych gigantów
  • 0
  • 1
27.06.2013

Nowi gracze na multipleksach podkopują telewizyjnych gigantów

Nowi gracze na multipleksach zabierają widzów czterem głównym kanałom naziemnym – TVP1, TVP2, TVN i Polsatowi. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, ich udziały w czasie oglądania spadły w pierwszym półroczu średnio o 13 proc. na rzecz stacji tematycznych i nowych graczy na multipleksach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55190 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 czerwca 2013