Nowe technologie w utrzymywaniu klientów
  • 0
  • 1
21.07.2008

Nowe technologie w utrzymywaniu klientów

Zainteresowanie zastosowaniem skutecznych narzędzi informatycznych w tworzeniu kampanii sprzedażowych i marketingowych rośnie w błyskawicznym tempie. Możliwość poznania motywów postępowania klientów i przez to wpływanie na ich procesy decyzyjne stało się zaiste sztuką biznesową. Dlatego przedstawicieli kadry zarządzającej działów marketingu, sprzedaży, planowania, analiz oraz IT spotykają się już po raz czwarty 9 – 10 września 2008 w Hotelu Andels w Krakowie podczas IV Kongresu Customer Intelligence.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

18 lipca 2008