Nowe rozwiązania w Arterii
  • 0
  • 1
8.05.2006

Nowe rozwiązania w Arterii

Spółka Arteria wprowadza nowy system planowania i zarządzania EPR. Wdrożeniem projektu przygotowanego specjalnie na potrzeby przedsiębiorstwa zajęła się firma Trimtab. Będzie on w pełni gotowy do końca 2006 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54806 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2006

Agencja Boomerang Team promuje włoski region Campania

Pod hasłem "Festa della pasta" agencja Boomerang Team przygotowała akcję promującą włoski region Campania w warszawskich restauracjach. Działania, których celem jest zaprezentowanie makaronów Pasta Campana i innych produktów typowych dla tego włoskiego regionu rozpoczęły się na początku maja i potrwają tydzień. Jednocześnie akcja odbywa się we wszystkich stolicach europejskich państw należących do Unii Europejskiej, która jednocześnie jest sponsorem akcji. Za przygotowanie i realizację akcji na terenie Polski odpowiedzialna jest agencja Boomerang Team.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2006

PLAKATIV dla Discovery Channel

PLAKATIV Poland realizuje nową kampanię wielkoformatową dla Discovery Channel. Motywem jest program „Kod Leonarda Da Vinci bez tajemnic”, który będzie emitowany codziennie o 22.00 od 14 do 19 maja br. W kampanii wykorzystano część lokalizacji wchodzących w skład pakietu śląskiego, który jest jednym z nowych produktów Plakativ. Ekspozycje o powierzchniach od 130 do 170 mkw. mają miejsce w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu oraz Wrocławiu.